Mycket just nu

 
Just nu har jag drunknat i en sjö av redigeringsarbete. Trött mamma + pigg son som vägrar att sova på kvällarna är verkligen inte en bra kombination. Antingen somnar jag med honom och vaknar sisådär vid 3.45 eller så sitter jag som en zombie i soffan och har ångerst över att jag inte är mer effektiv! Jag har dessutom minst 2 nya kunder varje helg så känns som jag aldrig riktigt hinner ikapp. Så därför har många av mina kunder fått vänta extra länge på att få sina bilder levererade. 
 
Problemet är nog helt enkelt att jag skickar iväg för många bilder (ca 50-70 st/kund). Men nu när jag kört igång mina två paketpris med mindre antal bilder/fotografeing så håller jag tummar och tår för att leveranstiden kommer ligga runt 2-3 veckor. Nä men nu får jag sluta babbla och istället lägga min energi på att fortsätta redigera så att fingrarna glöder. Heja mig!
 
Här är urgulliga syskonen Isak, Hedda och minstingen Sixten som jag föreviga förra helgen 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna B

Sååå fina!
Det är helt ok att vänta lite på bilderna, den som väntar på nått gott....
Skall bli kul att se dem sen.

2013-07-14 @ 15:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback