Newbornfotografering med Vidar

 
Min andra newbornfotografering någonsin hade jag i helgen och gud så farligt det är haha. Men blir ju såå in i bombens bebissugen! Lilla Vidar var ju en otroligt söt liten kille och storasyster med för den delen. Så mer bilder kommer garanterat upp på bloggen från denna photoshoot. 
 
Vad tycker ni förresten om den mörka bakgrunden? Det spöregnade ute så ljuset i rummet var inte helt hundra. Men personligen så tokgillar jag det! Bakgrunden behöver ju inte alltid vara så via-direkt-vit hehe ;)
 

Kommentarer
Postat av: Angus

superblänk du fick till i ögonen!!

2013-07-04 @ 22:30:00
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Victoria

Jag gillar bakgrunden. Tokvitt kan bli trist. Jättefina bilder verkligen!

Jag fotade min systerson, en vecka gammal, igår och vi försökte också ta foton där han hölls på en arm, men det funkade inte alls för oss. Han fick ligga på en säng istället. Det blev mycket bättre.

Hur gammal är lillkillen på de här fotona förresten? Han kanske är lite större? Han ser så pigg och vaken ut :)

2013-07-06 @ 11:28:29
URL: http://vicfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback