Familjefotografering i skogen

 
Hej hej!
 
Har så himla mycket fina familjer och ett spännande fotouppdrag som jag vill blogga om. Men känner mig som en död fisk på kvällarna, efter långa nattningar av min energiska son. Men hör och häpna ikväll somnade han 18.30!!! Så nu ska denna mamma redigera bilder och blogga! Först ut är familjen Cederlund, helt underbar fotografering i en idyllisk svensk skog. Visst är dem såå fina! 
 
 Foto: Magdalena Blixt (Jag) / Modeller: Familjen Cederlund
Canon EOS 600D / Tamron 28-75mm f/2,8
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fina bilder! Känner igen det där med långa nattningar och lyckan när man faktiskt får lite egentid på kvällen så man kan få göra nåt man tycker är kul :)

2013-06-13 @ 08:26:32
URL: http://vicfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback