Familjefotografering på stranden #1

 
Dagen bjöd på en härlig plåtning med Fanny och hennes härliga familj vid Ängelholm fina sandstrand. Vi började först fota ner vid havet och denna blyg lilla tjej ville först inte bli fotad. Men efter en stund släppte blygheten och det blev istället massa bus och lek precis så det ska vara. Vill verkligen skapa en lustfylld fotografering med inga måsten utan bara glimten i ögat. Då är jag nöjd!
Är dessutom lite smått nyförälskad i mitt nya zoomobjektiv som jag använde under hela fotografering. Så här kommer ett första smakprov från idag och fler bilder kommer garanterat dyka upp inom kort...
 
 Foto: Magdalena Blixt (Jag) / Modeller: Familjen Gustavsson/Håkansson
Canon EOS 600D / Tamron 28-75mm f/2,8

Kommentarer
Postat av: Angus

Nöjd med ditt tamron?

2013-06-13 @ 23:04:52
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback