Fotouppdrag - Chubby Chub

 
Om ni gillar urgulliga mössor och sockersöta hårband så tycker jag absolut ni ska kika in på Chubby Chub. För där kan ni beställa till era småttingar eller varför inte ha det som rekvisita om ni fotograferar. 
 
Sara som har företaget vill ha fina, lekfulla och färgglada bilder till sin nya hemsida, så jag fick en förfrågan om jag ville ställa upp som fotograf! Självklart, svarade jag! Så i måndags hade vi en fartfylld och alldeles underbar fotografering i skogen med sötaste minimodellerna Jack och Charlie. Som tack fick jag en hel påse fylld med fantastiskt fina hårband!! Kommer bli awesome till newborn- och barnfotograferingar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback