Flash Fotografi

 

HEJ OCH VARMT VÄLKOMNA HIT!

 

FOTOGRAF, MAMMA, TIDSOPTIMIST, KAFFETOKIG & LÄTTROAD

det är bra mix av ord som beskriver mig, Magdalena Blixt. 

 

Jag kommer fylla Flash Fotografi med en härlig blandning av tramsiga familjebilder, romantiska gravidmagar, goa knubbiga bebisar, smittande barnskratt, vackra brudar och såklart en hel näve av glädje, kärlek och personlighet. 

Min resa som fotograf är väldigt kort men under 2013 har min passion exploderat tack vare alla dessa fantastiska människor som hört av sig till mig. Ni ska bara veta hur mycket kärlek jag ville ge er och hoppas det syns en smula i de bilder ni får hem. 

Tänkte inte fylla på med mer ord, vilket förresten inte är min starka sida heller. Bilder sägs ju förmedla mer än tusen ord, ett ordspråk som ni säkert hört tusen gånger. Kanske väldigt klyschigt men det jag vill komma fram till är att jag fullkomligt äääälskar att fotografera vilket ni kommer upptäcka ganska snart här i bloggen. Så nu sätter jag punkt för detta inlägg och inviger istället Flash Fotografi med en sprakande bildregn av favvisar och hoppas innerligt att ni väljer att följa med mig på min resa mot stjärnorna...

 

Foto: Magdalena Blixt (Jag) 
Canon EOS 600D / Canon EF 50mm f/1,4 USM

Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-05-14 @ 20:55:41
URL: http://blogg.se
Postat av: natalie

Jätte fina bilder en riktig inspirationskälla för mig :)

Svar: Åhh tack, va glad jag blir :) Men du är ju också så himla duktig!
Magdalena Blixt

2013-05-25 @ 22:36:01
URL: http://mammarazzi.nu
Postat av: Angus

Grattis till din nya fina blogg! Superfin. Jag är stolt över dig Magdalena, du har utvecklats enormt mycket och du är modig! Känns roligt att jag har kunnat följa dig från start till detta! Sträck på dig, du är bra!!

Svar: Tusen tack Anna, du ska bara veta hur mycket dina fina ord betyder för mig!! För du är grymt duktig på att fånga en känsla i dina bilder :) En inspiration är du!
Magdalena Blixt

2013-05-26 @ 09:41:22
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback