Fotografering vid Sibiriens skog

 
Jag har verkligen fått dille på att fotografera vid Sibiriens skog. Där är så vackert och varierade fotoplatser året runt, barnen älskar dessutom alla de roliga klätterträden. Maja var inget undantag utan var en grym klätter-tjej och verkligen en pärla framför kameran. Resultatet blev 175 underbara bilder på hela familjen och jag behöver nog inte säga att det kommer vara en mardröm att få ner det till ynka 30 bilder!!! Utmaning deluxe! Så jag måste ju bara visa er hur fina bilderna blev, kan även tillägga att jag blir superhappy om ni skulle vilja lämna en kommentar om ni gillar dagens foton. Hej svejs! 
 

Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Du är grym Magdalena! Så det är vid Sibirien du håller till... Aha!

2013-10-27 @ 23:06:28
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Rebecca Wipp Ovin - Skönsjungande, nybliven mamma

Underbara bilder! Gillar att du även tagit separata foton på föräldrarna. Tror det ofta annars blir så att det blir bilder på barn och föräldrar, föräldrarna ihop eller endast barnen. Topp topp! :-)

2013-10-28 @ 22:20:12
URL: http://rebeccawippovin.com/blogg/
Postat av: Anna

Fina bilder och bra skärpa! :)

2013-11-01 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback