Välkomnar hösten

 
Jag välkomnar hösten med lite ny rekvisita, är helt förälskad i min nya "plåtlåda" som egentligen ska användas till blommor. Men för mig blir den perfekt till höstens härliga baby- och barnfotograferingar. Tänk att placera denna låda i en lövhög, tjusigt värre! Passade även på att köpa ett mini-hjärta i trä, som är ett populärt inslag bland mina fotograferingar. Här kan ni se mitt stora trä-hjärta. I helgen fick dessutom Ikea ett besök av mig och syrran, så efter en stor tallrik med köttbullar shoppades det ännu fler prylar till fotostudion hehe. Så denna gosiga filt kommer också användas flitigt i höst. 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Wipp Ovin - Skönsjungande, nybliven mamma

Maj Gad den filten är ju helt underbar! Ikea here I come! Inte nu kanske eftersom det är storm... ooooch mitt i natten :-P.

2013-10-28 @ 22:28:59
URL: http://rebeccawippovin.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback